Thailand! <3

Hihi, nu har mamma och pappa bokat Thailand, till nästa vinter! 3 veckor blir det, först ska vi väl va lite på Koh Lanta som vanligt, sen tror jag vi kommer va i Phuket också, och hoppas vi kommer åka till en liten ''paradis-ö'' också, eller vad man ska säga, :D
Och innan vi åker hem kommer vi vara några dar i Bankok, först hade vi tänkt att åka till Kina, vi var ju där för några år sen och det var asnajs och billig shopping där, fast det kommer det ju vara i Bankok också. Men i Peking så kunde man köpa typ Canada Goose jackor,  Uggs och såna vinter saker typ, för det var ju kallt i Peking. Men tror det kommer vara awesome shopping i Bankok också, och var ju några år sen jag var där så det kommer bli najs :D



En bild från andra gångenjag var i Thailand, haha vilken plutt jag var då! xd ( Jag är den med blå bikini, armpuffar, och cyklop, hahaha! )


Någon annan gång jag var i Thailand, tror det var i Bankok, men var tvungen att lägga ut bilden, för kolla DET ÄR EN HAJ I BAKRUNDEN! :D



HAHHAHA, seriöst, ofta jag vgade ha en apa i knät!? xd



Senaste gången jag var i Thailnd, för ett år sen :)

Har suttit och kollat igenom massor av gamla Thailands bilder, och har räknat ut att jag vart där 7 gånger! :D  Men blev iaf riktigt sugen på att åka dit igen nu när jag kollade på bilderna!
Fast får ju vänta ett helt år typ... .( Fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0