Tråkiiiiig!

Sitter här och har grymt tråkigt.. Skulle egentligen ha vart på träning nu men den blev visst inställd! Prutt, jag var fett sugen på att träna ju :( I skolan idag gjorde jag pp, hahah han inte klart med provet så då skulle jag få göra klart det efter lunch. SÅ fick sitta i No-salen då, heeeelt alone, HHAHHAAH! Var typ hämskt, frågade om några kompisar kunde sitta där med mig men nej, det gick visst inte. Men det var fett läskigt att sitta där ensam, kunde inte koncentrara mig på provet, hann inte klart då heller, har typ 10 uppgifter kvar kanske...
Aja, på bilden här neranför ser ni hur mitt hår ser ut nu, inte jättemkt skillnad tycker jag efter att jag tonade det, lite mörkare kanske och lite rödare.

Aja, säger gonatt nu för orkar inte blogga nå mer ikväll. Ska förresten kanske lägga mig tidigt ikväll, typ vid 9. För är sjukt trött, och sen kanske jag inte är lika morgontrött imorgonbitti då? :) Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0