En snorunges livshistoria - av Therese Ekman

Jag har ju då haft äran att leva med denna skitunge i över tretton år, så jag tänkte att ni bloggläsare skulle få se hur hennes liv såg ut innan hon började blogga.



På simskola... duktig flicka



Sitter och posar lite sådär... yää



derp



Pfft... tror att hon är något



Är jag inte sööööööt?

Nej johanna, det är du inte.




Nu då??????



sittin' on da toilet



Hennes enda vän. Och inte ens han tyckte om henne, sålde henne som slav i thailand




NU DÅ?!?!??!?




i'm sexy and I know it unzunuznzunz





Jaa, har har ni då hela hennes liv. Från det att hon föddes ut från trampolinen till att hon gick vilse i de norska skogarna. Snippsnappslut så va sagan slut.


Update; Det var min syrra som gjorde det här inlägget som ni kansek förstog... Hahah, vet inte varför jag lät henne läggga ut domhär bilderna, men aja, men ska väl bjuda på sig själv och alla har ju varit små, visst? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0