Vart hos Amanda

Idag efter skolan drog jag, Linnea och Narin hem till Amanda, vi skulle typ baka havrebollar, fast jag hjälpte inte till så mycket, och det var typ dom äckligste havrebollarna jag ätit xd (Förlåt Narin♥) Haha, men dom smakade typ kaffe, och mosade havregryn med lite kakao och socker emellan typ. Nä, ska inte klaga nu! ;)
Sen när vi va klara så skulle Linnea hem, då gick vi med Narin till hennes buss och snackade lite. När hon gått på bussen så jag vi hem till Amanda igen medans vi snackade, jag hämtade min väska sen gick vi till en annan busshållplats och jjag åkte hem ;)

Bloggade förresten hos Amanda men det inlägget kom aldrig upp ju! Dåligt, aja här kommer några bilder från idag .






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0