Blev inge Narin

Skulle träffat Narin idag, men hon blev typ lite sjuk. Sen hade vi tängt dra till grönan imorgon, men då skulle hon visst på ett brölopp. :( Men på lördag-då ska vi träffas. Ska till grönan för vet ni vilka som ska spela där då? FAR EAST MOVEMENT! Fatta vad cooolt! :D  Dom kommer spela Live my life, ihihih :d Ska försöka ropa till dom att dom ska hälsa till Justin att jag älskar honom! Dom kommer säkert inte höra mig då, men jaajajaj man kan ju alltid försöka! Fast om inte Narin kan då på lördag, då kommer jag döda henne. Saknar henne sjuuukt mycke!! Har bara träffat henne två gånger trorr jag på hela sommarlovet:(
Men imorgon så måste jag packa iallafall! Har lite kläder som måste tvättas också, och har inte ens packat upp allt från Kroatien än! Så har lite att göra hoho, åker ju ner till Norrköping på söndag med finaste brudarna, för vi ska till ssc!
 
Gammal bild på mig och Narin
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0