Borta bra men hemma bäst!

Nu har jag kommit hem! Känns jätteskönt att vara hemma faktist. Men det har vart en lyckad resa iallafall. Det är sjukt fint i Kroatien, och varmt! Det har vart sol och över 30 grader varje dag. Ibland var det nästan för varmt! Fast ska inte klaga.
Och jag älskar vattnet där, helt klarblått. Kändes mycket fräshare att bada där än i Sverige. Men såg flera meter ner till bottnen även fast det var jättedjupt. Så har badat massor där, och solat, snorklat, hoppat från klippor, simmat in i grottor, gått runt i gamla fina städer, ätit glass och god mat, och åkt runt med bilen massa och kollat!
Fast har tyvärr inte blivit så jättebrun, men det är ju typ standard för mig. Däremot så har mitt hår blivit lite ljusare tror jag, men det är ganska lngt kvar till min naturliga hårfärg.
Så kan sammanfatta allt att jag har haft det sjukt bra, kanske berättar mer sen! Det kommer också komma massor av bilder!
Så länge får ni en bild som jag har lagt upp på fb, för har inte laddat över bilder till datan ännu!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0