Far east movement!

Hart precis kommit hem från grönan, var sjukt najs! var galet kul att se Far east movement, dom var helt AMAZING! Fast dom spelade bara en låt, Turn up the love. Men vi fick ändå höra den två gånger etfersom vi var på genrepet också. På genrepet satt vi på jättebra sittplatser, längst fram typ. Där stog det lappar med David Helenius, så han satt där efter oss, hihi :D Iallafall, så var det precis bredvid en soffa där som intervjuade artisterna. Så helt plötsligt satt killarna i far east movement där och jag och Narin flippa typ ur. Jag var nära att börja gråta, fast inte för jag är värsta fanet utav dom, utan för att dom är fuckin kååmpisar med Justin!!!!
Dom såg att vi fangirla typ, och vi satt ju typ bredvid dom så dom satt och vinka och kollade på oss. (!!!!)
Fast problemet var att det var sjukt hög musik, så vi kunde inte prata med dom, och vi kunde inte ta bild med dom för man var tvungen att sitta p¨å sina stolar under hela genrepet ''/ Sen kom gry och intervjuade dom, sen gick dom direkt. Ångrar verkligen att jag inte sa typ ''Tell Justin that I love him''  till dom eller så. Åhh gråter nu, fan jag hade ju chansen:((( Men dom hade antagligen inte hört eftersom musiken var så hög.
Lilla sällskapet spelade också där, superbra!
Juste! Någon som såg mig på Tv:n förresten, hahah? :) Kollade lite snabbt nu när jag kom hem och det verkar som tur va att jag inte syntes så jättemycket! Trodde jag hade skämt ut mig för hela sverige för jag och Angela stog och skrek till en random låt vi inte ens kunde, sen vände vi oss om och såg en kamera typ en meter ifrån oss som var riktad mot oss. Men det verkade inte komma med i bild, så det var tur. Hade skämts ihjäl annars!
 
Nu ska jag avsluta det här inlägget för det blev långt, puss!
 
Så nära sattt vi!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0