Helt slut!

Just nu är jag verkligen sjukt seg, och helt slut i kroppen, efter en vecka i Norrköping på sports camp. Veckan har vart grym, fast det har gått så fort! Vi bodde med några galet sköna tjejer från Värmland. hahah, ååhhh, jag älskar deras dialekt! Förut ''smittades'' jag lite av deras dialekt och började prata jätteknas, men nu pratar jag normalt igen! Så har träffat  massa nya kompisar, spelat fotboll, ätit godis för 400 spänn, hängt runt med trevligt folk, våldgästat folks rum, vart på disco, kollat på kalsong-race och mycke mycke mer! Längtar redan till nästa år! Kommer sakna alla så sjukt mycke! Våran grupp var ashärlig, varje gång jag hör ordet penis kommer jag tänka på dom hahah! ♥
Kan sammanfatta allt med att jag har haft det sjukt kul, dom negativa sakerna med Sports camp är dock att maten inte är jättegod, att man måste lägga sig tidigt, och gå upp tidigt. nu är jag helt slut efter denhär veckan. Måste verkligen få ordentligt med sömn nu, så tängte gå och lägga mig typ nu. Skönt att vara hemma iallafall opch sova i sin egen säng, men vill ändå verkligen tillbaka!
 
saknar er redan , bästa gruppen♥u

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0