längtar hem

Helt ärligt så orkar jag inte vara i Kroatien. Inte just nu iallafall. Visst på dagarna är det sjukt najs, vi åker till olika stränder eller fina klipper och badar, solar och det är galet najs. Men på nätterna brukar jag ligga och gråta och önska jag var i sverige. Speciellt i fredags, då hade jag kanske fått två biljetter till konsären. För Narin lyckades ju inte få biljetter,men de kommer ordna sig, vi ska försöka köpa biljetter från blocket eller nåt. Och ifall ifall ifall att vi inte lyckas köpa biljetter så har jag EN FUCKIN BILJETT! Min mammas jobbarkompis hade köpt en till mig, sjukt snällt! Så allt känns helt overkligt, JAG KOMMER FÅ SE KILLEN SOM JAG TÄNKER PÅ 99% AV MITT LIV, HAN SOM FÅR MIG ATT ORKA GÅ UPP PÅ MORGONEN , FÅR MIG ATT ALLTID VARA GLAD, HAN SOM GER MIG HOPP, OCH KILLEN SOM ÄR MIN INSPIRATION, MITT ALLT, JAG KOMMER FÅ SE HAN LIVE, KOMMER VARA I SAMMA RUM SOM HONOM , ANDAS SAMMA LUFT SOM HAN.Vare sig om jag går med min bästavän eller om jag går forever alone med några jag inte känner så kommer jag få gå på hans konsär, en av mina högsta drömmar kommer gå i uppfyllelse!!!!!Vill självklart helst gå med Narin, annars kommer jag inte ha någon att fangirla med , någon som kan hålla i mig om jag svimmar, någon som inte kollar snett på mig när jag börjar storböla osv. Men det löser sig nog, jag tror jag och Narin får biljetter. MEN FATTAR NI HUR ÖVERLYCKLIG JAG ÄR!?!? Men okejj, nu kom jag lite från ämnet haha! Gråter alltså massa glädjetårar också, inte bara för jag att är lessen! Och sen saknar jag alla fina vänner sjukt mycket, vissa har jag knappt träffat sen skolavslutningen! :(( Så när jag åker hem från Kroatien så har jag tre dagar på mig att träffa kompisar, och packa, sen drar jag till sportscamp med Tilda och Olsson! Whoopa kommer bli galet kul. Förresten det här blev ett jävligt långt inlägg haha så avslutar det nu, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0