Lite uppdatering från Kroatien!

Just nu befinner jag mig i Kroatien, galet skönt här asså! Har varit fyra nätter i en gammal stad som heter Dubrownik, där var det jättefint, fast det var mycket trappor där så det var riktigt jobbigt att gå upp och ner där haha! Nu är vi i en mysig liten semesterort som heter Brela. I lägenheten här så har vi wifi, så de gillar jag hihi :d Fast vi ska åka härifrån imorgon till någon ö, och där kommer vi inte ha wifi, så kommer nog inte kunna blogga något mer. Narin har förresten sagt att hon kunde blogga åt mig men jag tror inte hon har gjort ett inlägg än? Men ni får hålla utkik så kanske det kommer något inlägg. Jag har det iallafall jättebra här, det är soligt och sjukt varmt varje dag! (Nästan lite för varmt) men nää, ska inte klaga, får passa på nu för när man kommer hem till sverige igen kommer det säkert vara kallt haha! Men puss på er alla,vi hörs! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0