Nervös!

Nu är jag riktigt nervös, om 40 minuter släpps VIP biljetter till Justins konsär. Fast finns inte alls många biljetter, och det är säkert minst 1000 fans som ska försöka köpa nu. Så chansen för mig att få en biljett är inte alls speciellt stor, men tänker självklart försöka ändå! Det är ju typ slumpen som avgör vilka som får biljetterna, och tänk, det kan kanske bli jag? Never say never! Fast ska inte ha för höga förväntningar på att jag ska få biljetter, då kommer jag säkert bara gråta oavbrutet och bli sjukt lessen sen om jag inte får.
 
41  minuter kvar...! ♥
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Feliciaa

Å! Elsker JB! Men fikk ikke billetter da det ble lakt ut her i Norge...:(

Ta en titt innom bloggen min, se på første innlegg, skriv bloggnavnet til bloggen i komentarfeltet, så kan jeg kanskje bli en fast leser av bloggen din og legge igjen en komentar! ;)

2012-07-30 @ 12:34:15
URL: http://www.feliciaastroza.blogg.no
Postat av: Anonym

hur gick de då fick du biljetter? :)

2012-07-31 @ 16:52:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0