ÖVERLYCKLIG

Kan inte beskriva min lycka just nu, är helt overkligt att Justin kommer komma till stockholm, och spela där. Har lixom väntat på att han ska komma i två och ett halv år,alla vi svenska beliebers försökt att få hit honom genom att att ha parader, trender på twitter, hållt på och ringt in till olika ställen och tjatat på att han ska komma till sverige. Nu har vi äntligen lyckats, gaaaah ni fattar inte den känslan! Fast har inte riktigt fattat det än, det är så overkligt att den 22: april 2013 kommer han stå i globen och skrika ''Helloooow sweeedeeeen!'' eller nåt sånt, fatta dethär är lixom min högsta dröm, den kommer gå i uppfyllelse! Problemet är att biljetterna släpps på fredag, och då kommer jag fortfarande vara här i kroatien och kan ju inte köpa härifrån. Fast narin har sagt att hon ska köpa till oss, men är sååååå rädd att hon ska försova sig eller faila på nåt sätt och inte få biljetter. Mår sjukt dåligt av att bara tänka tanken, hur de skulle kännas att inte få biljetter. Ush, har gråtit sjukt mkt oxå på grund av det. Men det löser väl sig! Kommer vara helt underbart, även fast jag inte får biljetter att vara i samma land som han och så! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0