Så jävla najs! /Narin

Hello, sitter i vardagsrummet och lyssnar på musik från tv:n, vi har youtube på tv.n! Så jävla najs.
Mn iaf fick inga Bieber biljetter :( Men jag har hittat för 1200kr och dom ska jag köpa! Det är väl självklart?
Men ah så det löste sig ändå! Men ah hoppas verkligen Johanna blir glad <3
Men ah, vaknade klockan 10 idag hos tuva, drog vid 11 för hon va tvungen att städa för dom ska ha inflyttningsfest imorron så ah, men jag missade bussen. Det är förjävligt långt från bussen till tuva, det tog typ 25min att gå -.- Men jag hade Tilda med mig så fick va hos henne tills nästa buss gick och sen åkte jag hem och nu har jag bara chillat med livet, väntar på att pappa ska komma och paya för biljetterna ;) Hihi men åker till Marmaris om 14 dagar typ :) Ska köpa nåt riktigt fint till Ekman där <3
Aja pusshejdååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0