Skepp & hoj

 
Där fick ni några bilder från den senaste veckan som jag har spenderat på en båt, vi har bl.a varit på öland två gånger, gått iland i olika hamnar där vi har gått runt och kollat, flummat, snackat med random osv.
Vi har haft sjukt fint väder, så gick för det mesta runt med bikini på båten. Det blåste inte så mycke helller, alltså gick inte båten så snabbt, så då kunde vi bada medans båten åkte, bara vi var snabba och simmade direkt till stegen.
Sen har vi klättrat på olika ställen i båten, klättrade upp på masten en gång, en annan gång klättrade jag och Linnea vid pinnen längst fram på båten, då hade vi en sele, så jag hängde medbara den, precis ovanför vattnet medans båten åkte. Ashärlig känsla haha, fast när jag skulle gå upp på repet igen råkade jag skära mig på benet. Så har värsta fula cut-såret där nu''/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0