Stressigt!

Igår kom jag hem runt 4-tiden, då var det ingen hemma, och jag hade inte nycklar hahah. Så fick sitta utanför och vänta lite, sen kom pappa och hämtade mig så åkte vi ner till min syssling som fyller år imorgon, grattis! Var där en liten stund och åt hamburgare, tårta, och snackade med släktingar och så, trevligt! Var jättekul att träffa Amanda också, har inte träffat henne sen skolavslutningen! Bestämde också att jag skulle med henne och några andra tjejer till Kalmar imorgon! Berättar mer om vad vi ska göra där och så lite senare. Så nu måste jag alltså hinna packa upp allt, tvätta saker och packa ner igen. Började lite igår, men har fortfarande mycke kvar!
Så måste fixa det nu, ganska stressigt eftersom vi åker tidigt imorgonbitti, puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0