T-shirts

 
Fick med mig 2 nya tröjor hem från Kroatien. Fanns inte så mycket bra shopping där, men hittade domhär t-shirt:arna. Dom tryckte lixom tröjorna direkt i butiken där man köpte dom. Så man fick välja bland några tryck dom hade där. Kunde först inte bestämma mig vilken memes-gubbe jag ville ha, men tillslut fick det bli bitch please för dom hade inte trollface där''/ Min syrra tyckte jag skulle köpa forever alone,  men nej tack haha!
Hittade också en t-shirt med mina fem bögar på, så det var klart att jag köpte den, hiho!
Dock var dom ganska dyra, cirka 100 svenska kr styck tror jag. Det är ju typ samma priser som i sverige. Men jag är mer van vid priserna i Thailand och Kina när man shoppar utomlands, där är det mycket billigare! Men om fem månader ska jag ju till Thailand så då kommer jag shoppa massor! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0