Believe ♥

 
 
I måndags så fick jag äntligen hem Believe(Justin's nya album)  i brevlådan. Gissa om jag blev glad!? Hade väntat hela helgen, för den kom ju aldrig i fredags när den skulle kommit. Hade redan hört alla låtarna på spotify men det var sååå underbar känsla att hålla albumet i sin egna händer, hoho ♥ Och det är verkligen väldens bästa album, helt amazing! ♥ Alla borde lyssna på låtarna, spelar ingen roll om ni är fans eller inte, tror dom flesta gillar åt minstonde en låt på albumet. Så alla som inte gjort det än, gå in på spotify och lyssna på believe nu!
Jag beställde ''Deluxe edition'' den innehåller förutom skivan, en dvd med behind the scenes och extramaterial. Dessutom är det en affish med och typ en liten ''bok'' med massor av dösnygga bilder på han! ♥ Och denhär ''deluxe edition'' kostar bara 30:- mer än vanliga albumet så jag tycker att det är klart värt att köpa!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: E'

Vilken är din favoritlåt på believe?

2012-06-24 @ 14:38:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0