Beställt hem!




Nu har jag beställt One Direction's tour DVD, och BELIEVE!
Är helt hypad just nu, Believe har ju inte kommit ut än. Jag trodde den skulle komma ut den 19 Juni för Justin skriver det hela tiden på twitter. Men den kommer visst ut 15 Juni här i Sverige. Helt sjukt, fattar inte varför den kommer tidigare här, eller det kanske är i hela Europa den kommer den 15. Men är skitglad just nu, har längtat efter det här albumet så sjukt länge, snart ett år. Och nu är det bara 6 dagar kvar! Åhh, jag blir helt tårögd nu :')

Sen har jag ju också beställt hem One Direction's Live Tour DVD! Massor av uppträdanden och låtar, som man kan kolla på på Tv. Med bra kvalitet och bra ljud osv. AWESOME!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0