Dålig uppdatering

Förlåt att jag inte bloggade igår efter matchen, men när jag kom hem vid typ åtta så dushade jag, och åt middag. Sen skulle jag egentligen åkt till Narin, men jag satte mig och lyssnade jag på Believe (Justins nya album) och då bröt jag typ ihop, så himla underbart och vackert. Kan inte beskriva hur mycket jag älskar den skivan. Är så himla stolt över honom. Iallafall, satt och grät och hade ingen lust att dra till Narin då. Kollade lite på sverige-matchen också. Men sen ångrade jag mig och packade lite saker och sprang till bussen till Nairn iallafall, haha! Kom dit runt kanske halv 11, och Zelda var också där. hade skitkul, vi satt ute på hennes in-glasade altan. Var rätt kallt, men vi hade bombat med täcken och filtar och sånt så det funkade. Vi åt godis, satt och snackade, flummade, kollade på film. Sen sov vi där ute. Mysigt! Sen drog jag hem vid ett idag.



En bild från igårkvälll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0