Farsta Centrum





Idag drog jag till farsta med Narin vid ungefär 2-tiden. Jag behövde kolla efter en klänning till skolavslutningen. Men jag hittade ingen, är väl lite försent att komma på det nu, alla fina kläningar ät slut, eller så finns dom bara i jättestora storlekar... Istället hittade jag iaf en tröja och ett par shorts. Bild på dom finns i inlägget under! Och Narin köpte ett par söta ballerina-skor! Sen stängde dom klockan 5, då gick vi och köpte jordgubbar på torget. Var jättebilligt, två paket kostade bara 25 kr! 
Så vi satte oss iallafall vid busshållplatsen och åt jordgubbbar, fast sparde typ hälften av dom, tängte äta dom nu! :)  

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0