Film + Kladdkaka

Hejhej, ikväll hade jag ingenting att göra och pallade inte sitta hemma och tråka, så var med Narin! Vi hade först tängt att åka till grönan och kolla på någon konsär där, men Narin orkade inte. Istället var vi hemma hos henne. Var inte där så länge, för jag skulle vara hemma vid 10. Vi kollade iallafall på en film, och åt godis. När filmen var slut bakade vi kladdkaka. fast jag var tvungen att åka innan den blev klar, så jag fick bara smaka smeten, och den var asgod! Mhihi, älskar smet! ♥
Här kommer några få bilder från kvällen, det är fett varmt ute förresten, för att vara kväll! Hade shorts på mig, och det var jätteskönt, frös inte ett dugg :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0