Idag

Idag har jag inte gjort ett skit, sov bort typ halva dagen. Då tängte jag gå ut och jobba, men det går typ inte att måla när det regnar. Så har suttit inne hela dagen på grund av vädre. Bläää! Har suttit vid datan, kollat lite på en ganska dålig film, fast jag har vart lite duktig också och kört lite styrketräning, det var längesen!
Mormor och morfar har precis varit här också och bjudit på middag. Japp, just nu sitter jag och kollar på gamla kidrauhl-videosar :')
Åhh vilket onödigt inlägg, men kommer inte på ett skit att blogga om!
 
 
Bild i repris

Kommentarer
Postat av: Linnea

Tips: Blogga mer om mode, 1D, tips & musik :)))

2012-06-25 @ 21:26:35
URL: http://linneagullungen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0