Juste... packa var de ju

Bläää, hade tängt att packa idag när jag kom hem från bion, nu ha det gått några timmar och jag vet inte riktigt vad jag har gjort...? Typ suttit vid datan, lyssnat på believe... Sen har jag målat lite också och tjänat pengar, gick också en liten snabbis och träffade Emilia. Fick några posters av henne, hihih fett snällt! :D
Fast nu borde jag verkligen börja packa....   Men orkar inte! Får väl göra det snabbt imorrn innan vi åker, tror vi åker vid ett-tiden! Japp, om ni undrar vart jag ska så är det till landet. Ska vara där över helgen, och fira midsommar!
 
 
 
Lite random och suddig bild sådär. Vet inte varför jag lägger ut den, men jaja den bjuder jag på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0