Midsommar

Tängte berätta om midsommar. var ju på landet d, brukar vara där typ varje år på midsommar och det var supermsyigt där! Bra väder osv!
Lite före lunch kom vi på att vi inte hade några jordgubbar, haha så jag fick cykla bort till affären och köpa det. Som tur va så följde Nora med, iallafall så tog vi dom sissta som fanns där höhö. Så där hade vi lite tur. Sen cyklade vi hemåt igen, och jag fick fixa mig jättesnabbt sen kom det gäster. Vi åt lunch, och sen vid halv 3 så gick vi ner till ängen där det var midsommarfirande. På vägen dit plockade jag blommor och gjorde en midsommarkrans. Haha, såg ut som typ en gammal grekisk kung eller nåt, men jag hade på mig den ändå för det känns lixom extra somrigt då! När vi kom dit så dansade vi runt stången, sen gick vi runt där och körde på chokladhjulet, kasta pil, och var med i godisregnet. Jag och Nora låssades att vi var tolv så vi fick gratis bullar hihi :d Juste vi var med på nå lekar med alla småbarn också, hahah piiiiinsamt!
Sen fikade vi där också, och efteråt gick vi ner till bryggorna och badade. Japp, sen på kvällen åt vi massa gott grillat till middag. Efter det mötte jag upp Nora, och vi tog en liten cykeltur. Älskar att cykla på kvällen, speciellt där ute på landet! Vi satte oss iallafall vid några bryggor och åt jordgubbar, vi var också en liten stund vid trampolinen och dansade/hoppade runt lite där, hahah tur att det inte var nån där som såg oss. Efter det drog vi till mig och åt ännu mer jordgubbar! Sen följde Therese, Jossan och Emil med oss till fotbollsplan, körde match där mot några randoms. Sen skulle Nora dra och vi andra gick ner till vattner vid några klippor en stund, sen drog vi hem och d blev jag typ fett flummig hahahahah. Jajaja, sen satt vi ute på altanen en stund och snackade, fast det var ganska kallt så jag gick in och kollade på någon film. Sen gick jag och la mig! Ojj det här blev ett fett långt inlägg ! ;s Heheh sorry! <3
 
Här kommer lite bilder;
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0