Min Dag

Tängte berätta lite snabbt om min dag. När vi slutat, vid tolv ungefär så drog jag och Olsson in till grönan. Fast typ direkt när vi kom dit så började det ösregna. Ass det regnade gryyymt mycket. Haha, vi åkte tilt då, och det var asläskigt, trodde blixten skulle slå ner i fritt fall tornet eller vad man säger haha ;)
Men vi överlevde, fast var helt dyngsur efter, haha man tröja gick att vrida ur!
Sen gick vi och satte oss på matvraket och åt, sen åkte vi lite mer saker. Vi åkte hem vid 4 ungefär, för båda skulle ju spela match lite senare. Grym dag iaf!

När jag kom hem från grönan så skyndade jag mig att äta och att byta om, sen åkte jag med Olsson till matchen. Hahah, matchen gick skit! Första halvlek var okej, då spelade vi bra. Men i andra s vet jag inte riktigt vad som hände... Dom gjorde mål efter mål efter mål, och vi var typ asflummiga, sprang typ bara runt och skratta när dom gjorde mål? xd

Nu är jag hemma iallafall, måste välja kläder nu till imorrn, för d är det ju skolavsluting, och sen har jag SOMMARLOV! :d


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0