Mina klänningar




Har typ inga klänningar, fast det kanske inte är så konstigt eftersom jag aldrig använder klänningar? ;)
Men jag har iaf 3 stycken, dom på bilderna. Vet inte om jag kan ha någon av dom på skolavslutningen? För det finns typ inga snygga klänningar att köpa, alla är slut, eller så finns dom bara i stora storlekar.
Men jag tänker inte ha den högst upp iaf, för den är helt svart och tråkig, och dessutom ser jag tjock ut i den.
Den andra klänningen tycker jag känns lite mer som en strandklänning typ? Men jag vet inte, tror ni man kan ha den på skolavslutningen?
Den sissta svart-vita klänningen gillar jag ganska mycket, fast den hade jag på förra årets skolavslutning, så det blir kanske tråkigt att ha samma i år igen?

Kommentera gärna om ni tycker jag borde ha någon av domhär, eller om ni vet någon annnan fin klänning som man kan köpa, som inte är slut! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den sista är sjukt snygg!:D Du borde ha en jättesöt jue:)

2012-06-10 @ 17:58:52
Postat av: anonym

Den sista är jätte fiin. Den tycker jag du ska ha. :) Kram!

2012-06-10 @ 20:50:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0