Packat och klart!

 
Nu har jag packat allting, tror inte jag har glömt något iallafall! Hihih, nu är jag fett taggad på att åka bort från sverige. Har ju vart sjukt dåligt väder senaste.
Iallafall , kommer knappt vara någon uppdatering under tiden jag är borta. Ska vara borta två veckor, och jag har inte gjort några tidsinställda än, kanske gör några nu om jag orkar. Tro inte jag kommer kunna blogga därifrån, om det inte finns wifi någonstans, vem vet, det kanske det finns? Kommer inte ha någon som gästbloggar tyvär, kom på det lite försent så har inte hunnit fråga någon. Så min statestik kommer suga nu antagligen, kom bara ihåg att kolla min blogg igen om ca två veckor, för då är jag hemma och kommer bjuda på massor av bilder och sånt!
 
Nu ska jag kanske sätta mig och kolla på lite fotboll, om inte matchen är slut än? Sen ska jag iallafall gå och lägga mig så jag får några timmar sömn inatt. Ska nämligen gå upp om drygt 4 timmar igen, för flyger går väldigt tidigt imorgonbitti!
Men aa vi hörs väl, adiooos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0