Picknik

Idag hade jag och några vänner ''picknik'' vid en sjö. var super mysigt, vi möttes vid 12 vid Trollbäckens centrum. Där köpte vi typ massor av onyttigt och sånt. Jag köpte en bulle, vinerbröd, läsk och sen var jag dum nog att köpa en glass. Skulle äta den när vi kom till sjön men då var ju den typ helt smält.... Hoho, smartchey! Sen satt vi där vid tbc en stund och väntade på Isse, när hon kommit så drog vi till sjön. Fast det tog rätt så lång tid att komma dit, vi fick gå rätt så långt osv. När vi kom dit satte vi oss och fikade, och åt osv. Var sol ibland, så då passade man på att sola lite!
Sen blev jag fett sugen på att bada, men jag hade ju inga badkläder. Skulle typ bada benen, hade ju shorts så kunde gå ganska djupt. Men det var riktigt halt, och självklart så ska jag tappa balansen, och ramla i! Hade iallafall tagit av mig linnet då, men mina shorts blev ju dyngsura! Så fick gå runt med blöta shorts resten av dagen. kuuuul! Vi tog iallafall massor av bilder, fast det var med Lidijas och Ellens kamera... Själv tog jag inte så många bilder, men här får ni några iallafall!
 
 
 
 
Dom fyra sista bilderna har jag snott från Ellen !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0