S O M M A R L O V ♥

Gahhhh vad skönt med sommarlov! Sjukt glad! :D
Efter skolavslutningen idag så drog jag in till stan med Emilia, Rosanna, Mathiz, Jessica, Ivana, Linnea, Linus, Olle och olles kompis typ. Hade iaf grymt kul, vi skulle ha ätit på Fridays, den där resturangen vid Kungsan. Men man hade ätit där hade jag blivit typ 200 kr fattigare. Tyckte inte det var värt att äta där eftersom det var så dyrt, så drog till donken istället med Rosanna och Ivana. Men dom andra åt på Fridays. Sen gick vi och köpte lyxshake på Max, asgott! ♥ Men aa, vi typ loda runt lite i stan, vi gick ner till vattnet och jag blev typ fett flummig.
Vi gick också till Hollister, sen köpte vi jordgubbar på hötorget, hahah standard typ. Jag Lidija och ivi tängte gå på bio lite sådär spontant, men det gick inga bra filmer då så vi drog hem istället. Vi ska kanske göra det imorn istället!

Tog knappt några bilder idag, men här kommer några:

        


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0