8 Sanningar om mig



Jag har skitmkt fräknar, både i ansiktet och på armarna typ. Jag hatar det! Tycker det är skitfint på andra, men jag har lixom för mycket fräknar!


Min naturliga hårfärg är ljusblond, men färgade brunt i vintras, så nu kommer jag säkert inte få tillbaka min naturliga hårfärg...

Jag skulle verkligen kunna göra vad som hälst för att få träffa Justin Bieber.

Jag känner mig sjukt obekväm utan smink. Fast jag kan gå utan mascara, men mååååste verkligen ha foundation! Vill kunna gå utan det, men jag har så dålig hy, så den är typ röd...

Jag älskar att sporta och röra på mig och sånt. Mår jättebra och blir glad av det!

Jag har träffat Killarna i One Direction, och vart typ face 2 face med dom 1 gång, och jag har sätt dom ungefär 9 gånger, beror på hur man räknar! :D

Det värsta jag vet är när folk går runt och snackar skit, och pratar bakom folks ryggar. Eller nä folk bråkar, sjuuukt onödigt!

Jag älskar att spela gitarr och sjunga, låtar säkert inte ett dugg bra, men och, det är kul! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0