sdfbjasetgb,mcvhbtyökuh6




HIHIIHHHOHOHOHHAHAHHÖHÖH ÄR SUPERGLAD NU!!!!
HAR FÅTT HEM ONE DIRECTIONS TOUR DVD I BREVLÅDAN NU! Vill bara kolla på den NU NU NU men har bestämt med Narin att vi ska kolla på den tillsammans sen ikväll istället. Så måste hålla mig från att kolla på den nu!

Btw, Believe kommer ju ut idag. Känns helt overlkigt!!! Ångrar att jag beställde den hem, om jag inte hade gjort det så hade jag ju bara kunna köpa den nu i en vanlig affär. Nu måste jag istället vänta tills den landar i min brevlåda. Men mamma sa att dom har skickat den nu, så den kommer nog idag iallafall. Annars vet jag inte vad jag gör. Haha, jag springer upp till brevlådan typ 2 gånger per kvart för att kolla om den har kommit. Men blir lika besviken varje gång när den inte ligger där. Nu måste jag gå och kolla igen, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0