Skolavslutning ♥


Åhhh, har sommarlov nu! Fast har inte fattat det än, haha♥
Skolavslutningen imorse var supermys, alla var glada och på bra humör. Dock så är det folk som ska sluta, Amanda, Linnea, Johanna och Tuva ska det. Det kommer bli lite tomt utan dom sen i åttan... :( Så det var folk som grät, jag lyckades nästan att inte gråta, kom kanske en tår eller nåt.
Men först var vi i bg:arna och vi fick typ göra någon slags lek, haha. Man hade en lapp på ryggen, och så skulle folk skriva typ bra saker om en på lappen. Det var faktist kul, haha. Alltid bra för självförtroendet med lite komplimanger.♥
Sen när vi slutat så sprang jag och Ivana runt och skrek sommarlov, haha. Skitmobbade, men vi var så glada :D


Ivana, jag, Linnea, Jessica, Linus, Rosanna, Mathilda, Amanda, Johanna, Linnéa och Tuva! ♥ Kärlek till er alla fina ♥
Igga mig på bilden förresten, vet inte riktigt vad jag gjorde, typ blundar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0