Skrubba




Idag var alla 7:or i skolan och badade i skrubba. Var ganska najs, förutom att det typ inte var så bra väder, kunde ju vart lite varmare lixom. Men det funka. Men det var inte jättemånga som badade, fast jag och Olsson badade iallalfall! Var rätt så kallt, men det var faktist varmare än vad jag trodde det skulle vara!
Dock så var jag fett dum och hoppade i från någon slags trampolin, så då blev ju mitt hår blött. Och när det torkade så såg det ju helt kaos ut, lockigt osv, dessutom hade jag inget smink på mig idag, så det var nog ingen vacker syn haha:)
Sen satt vi där och chillade lite, åt godis, jordgubbar osv. Myyys! Sen vid kanske halv 12 gick vi tillbaka till skolan och åt, efter lunchen skulle vi kolla på film. Det var typ världens sämsta film (Sherlok Holmes), fattade verkligen ingenting! Haha, och vi hade ju typ köpt godis för 120 kr, det godiset spilde Narin ut i Aulan. SÅ JÄVLA DUM, AHAHAH!
Aja, när vi slutat drog jag till Sibylla med Tuva, Olsson, Lindell, och Narin. Sen drog jag hem. Nu ska jag ut och sola, pusss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0