31 HOURS



Har suttit och kollat på den här videon ett tag nu. Först sitter jag bara med ett stort smile på lepparna och gungar i takt till musiken. Sen början mitt hjärta dunka snabbare och snabbare och när han börjar sjunga så stannar typ mitt hjärta och sen får jag typ massa rysningar,och sitter och stirrar desperat på dataskärmen, fäller några tårar för att den här låten kommer bli så jävla grym. Herregud vad jag älskar Justin.
Ville bara att ni ska vara förberädda på att världens bästa låt har kommit ut på itunes om 31 timmar.

O   M   G


Kommentarer
Postat av: Vendela

Hej, jag älskar också Justin så kolla gärna min blogg!

Din blogg va jätte fin förresten! :D

2012-03-30 @ 19:56:11
URL: http://shoopoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0