Hemma efter en grym vecka !

Kom hem för några timmar sen, har ju vart med skolan i Falun i en vecka. Grymt najs har det vart! Har chillat med mina fina vänner, flummat, ätit goodis, vart ute, och sen har vi ju också haft skola, det är ju egentligen därför vi åker dit. Men det är typ bara chilliga ämnen, typ slöjd, hemkunskap, bild och sånt.

Nu är jag iallafall rätt trött. Gårdagen var rätt kaoz, haha. Det var typ ett disco då, egentligen sög discot, haha dålig musik osv. Men aa, älskar att dansa, så de är ju alltid kul! :D Sen drog vi ut lite , gick typ till spökhuset, var fett läskigt att vara där när det var mörkt, sen sprang vi runt lite ute. Efter satte vi oss i ett tv rum med lite najs folk. Satt och lyssna på musik (Justin Bieber) med Angela, och helt plötsligt gick brandlarmet. Fast jag var faktist helt lugn, fick inte ett dugg panik, det var nog för att jag lyssna på Justin Bieber. Så vi va iallafall tvugna att ställa oss utomhus i kylan. Iskallt var det, hade bara shorts och linne, men jag tänkte inte alls på att jag frös, tängte bara på Justin, hihi :D
Fast sen när vi fick gå in igen så var det jättemånga som grät, för brandmännen trodde typ att larmet skulle gå i natt igen. var jättemånga som satt i korridoren och grät. Lite senare började jag också böla, kände mig typ som världens sämsta kompis på grund av en sak som hände. Efter det fick jag typ världens huvudvärk men tillslut somnade jag haha xd

Aja, veckan har ändå vart grym. Har så jävla fina kompisar som är guldvärda, älskar er <3 Ni har gjort veckan bäst!

Har btw knappt tagit nå bilder under veckan,  men ni får några bilder iallafall!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0