Hos Linnéa!

Sitter hemma hos Linnea just nu. Ska slagga här inatt, satt det blir najs! :)
Vi drog hit efter skolan, fast min lärare är så grymt jobbig, så jag fick inte gå. Var tvungen att stanna kvar och sitta ensam i slöjden. Grymt drygt, han fick för sig att jag skulle sitta där och plugga, men kunde inte koncentrera mig ett dugg för var så arg på honom. Sen när jag försökte springa och smita så typ skriker han på mig ashögt och bah; JOHANNA EKMAN, KOM TILLBAKA! haha, lite kul iofs men vågade inte fortsätta springa för var rädd att han skulle jaga mig. xd
Aja ikväll ska jag och Linnéa iallafall ha filmkväll, med lite bra filmer och massa godis. Så hare bra, vi hörs! :)
Arkivbild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0