Hungerspelen= Grym!

Kollade på hungerspelen idag med Narin. Grym film säger jag bara. Haha, fast vi satt typ och asgarvade genom halva filmen, på typ sorgliga ställen också. Haha, äkta oss! Fast hoppas vi inte störde dom som satt bredvid? Vi var typ aldrig tysta... Aja, vi kollade lite i affärer också, fick med mig några saker hem, ett linne, och lite underkläder. Fast jag glömde köpa några saker som jag behöver till Falun, så får väl springa upp till centrum imorrn och köpa det dårå.


    




   





-älskar dig bestisfestis♥


Kommentarer
Postat av: Narin Nuzhatzadeh

Älskar dig med, är så sjukt glad över att ha dig i mitt liv, du betyder verkligen allt för mig!<3

Du och jag föralltid <3

2012-03-25 @ 13:42:39
URL: http://dinmammaluktarkanel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0