I'll pick you up when you're getting down





En bild från i somras. Fy satan vad jag saknar ♥


Hejsan bloggen. Vaknade ganska sent idag, önskar att jag kunde vakna tidigt av mig själv lixom. För om man vaknar tidigare så blir dagen mycket längre lixom! Fast idag ska jag ändå inte göra något speciellt. Behöver plugga så ska stänga ner facebook, twitter och blogg.se så jag kan koncentrera mig. Haha, men har precis kollat igenom lite bilder från i somras, och saknar det så jävla mycket. Fatta vad skönt, slippa skolan och bara skita i allt och ha kul.
Aja, innan sommarn måste jag iallafall fått några steg redovisade i skolan, så det är väl bäst att jag börjar nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0