Ny mobil, eller?



Haha, får ha denhär gamla mobilen (tillfälligt) eftersom min Xperia har aids, så den ska in på lagning nu!
Hoppas den inte går att laga, för då kanske jag kan få en iphone, eller så får jag köpa en! För Xperia suger ju, min har blivit helt crazy, den typ gick in på massa random appar, utan att jag rörde mobilen, den kunde typ gå in på fb och gilla massa saker, eller skriva egna statusar. haha, det var fett creepy, sen kunde den ringa och smsa folk också, utan att jag gjorde nåt, haha. Och det var typ 100 andra saker som inte funkade heller.


Men är inte alls van med såna här gamla mobiler, haha glömmer typ hela tiden att det inte är touch, sen fattar jag typ ingenting, och det är fett svårt att messa med denhär. haha, aja jag vänjer mig väl!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0