Orkar man kolla?



Denhär videon har spridit sig överallt typ på facebook, twitter och bloggar. Har ingen aning om vad det är för något men alla säger att den är värld att kolla på osv. Men varför ska man kolla på den om man inte vet vad den handlar om? Hahah, nä men jag orkar inte kolla på den just nu iallafall, kollade dom första sekundrarna men den verkade läskig xd plus att jag inte har tid. Får kolla på den imorrn isf.

Har haft träning idag, sen tränat lite hemma. Haha, varje dag tänker jag att jag ska plugga hemma efter skolan, men grejen är att jag hinner aldrig! Får väl plugga lite imorrn då, för då har jag ingen träning. Sen på fredag tror jag att jag ska gå på bio med Lindell, och sen ska vi slagga tror jag. Och på lördag har jag match i hässelby, hihi grymt taggad! :D


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0