Stressad

Är lite halvt stressad nu för jag måste packa till Falun. Ska ju dit en vecka med skolan. Men när jag öppnar garderoben, så ligger det bara massor av gamla fula klääder där. Typ inget som går att använda... Haha, så hittar typ inga kläder att packa ner, allt ligger säkert i smutsen. Och vet lixom inte om jag hinner att tvätta saker, för jag åker ju på måndag, och ska till Narin imorrn och sen slagga hos henne, så då måste jag ha packat allt imorrn. Blir så sur, alltid jag som ska börja packa i sissta stunden, och sen glömma något viktigt. Åhh vad jobbigt, haha!
Sen måste jag börja fixa mig snart också för ska  till Sikla lite senare idag med Narin för vi ska gå på bio.




Gammal bild, mitt hår ser helt kaos ut på den bilden,hahah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0