Tisdag

Hola amigos!

Idag i skolan så hade vi idrott sissta lektionen. Efter så gick vi direkt till bussen, orkade inte byta om så fick gå i shorts. Haha, men det var grymt skönt kan jag lova. Frös inte ett dugg faktist. En stund gick jag bara i shorts och linne utan att frysa. Och det har man ju typ på sommarn. Alltså är det ett tecken på att somarn snart är här! (A)

Haha, när jag kom hem så lekte jag och Emilia hemliga agenter, vi försökte fäånga tjuvar! Haha nä, men det var nån konstig bil som stog utanför hennes hus. Orkar inte berätta aja, hade iallafall glömt mina nycklar, som vanligt. Kom inte in i mitt hus och var tvungen att va hemma hos Emilia en stund.
Men nu börjar min dans om 10 minuter kom jag på, så måste springa, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0