Tjuvar i skolan?

Hejsan, kom hem för kanske en timma sen. Fast när jag kom hem så hittade jag inte mina nycklar, så fick vänta i en kvart ute i kylan tills pappa kome hem och öppnade åt mig. Känner att jag måste hålla bättre koll på mina nycklar, och andra saker. För det är folk som snattar i skolan. I min klass så var det tre personer som blev av med sin Iphone på två dagar. Och man vet lixom inte vem det är, men man vet ju att det är nån i skolan lixom. Så man vet inte vilka man ska lita på!? ;o haha, fast jag har ju bara en gammal tele just nu, så tror ingen skulle vilja sno den. Men fyfan vad onödigt att sno saker, seriöst. Dom som gör det måste ju vara helt störda. En Iphone är ju lixom värd flera 1000, och jag fattar inte vad meningen är, för det går ju inte precis att använda dom eftersom dom har spärrat dom och aa.
Så jag tipsar er; håll koll på era saker, och lägg inte era iPhones på bord och gå därifrån, haha.

Aja, här får ni en jättevacker bild från igår på mig och min fina syssling ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0