Fredaaaaag!

Dagen började med att jag vaknade på världens bästa humör. Hade ju sett mina framtida män några timmar innan så det är klart man är glad! Var i skolan till klockan 20 i tolv, då tog jag bussen och mötte mamma för skulle till en sjukgymnast. Det gick väl bra där iaf, efter skjutsade mamma hem mig, för det var ingen ide att åka tillbaka till skolan igen.
Fick iaf värsta ångesten förut idag, kände mig som ett jättedåligt fan för att jag hade stått och hängt utanför deras studio igår. Dom var ju här för att jobba och spela in musik, inte för att träffa fans. Jag var ju dock inte som dom där som stog och skrek som psykopater, och kastade grejer på dom.
Men jag tängte iaf att idag skulle jag inte iväg och störa dom, och visa lite respekt typ.
Så jag åkte till grönan istället med Zelda Angela, och Narin. Fast jag tängte bara på 1d hela tiden och ångrade mig att jag inte åkte till deras studio istället. Det var ju hundratals fans där, så det hade ju inte dirrekt gjort någon skillnad om jag var där eller inte. Dom hade iaf visst stått och vinkat från en balkong eller bro såg det ut som. Åååh, jag hade velat vart där. Varför skulle jag till grönan för?
Aja ska inte deppa ihop för det, såg ju ändå dom igår och är helt sjukt överlycklig över det så aa. Men tror jag ska in till stan till deras studio imorrn istället då! :) Så aa vi hörs!

Glömde ta bilder på grönan idag, så ni får två bilder från innan jag drog till grönan + en video som jag hittade från random på youtube!

  






Det är inte min video utan jag hittade den på youtube. Den är från idag, och det var typ flera hundra fans som stog neranför.

wr7mk.jpg
En bild Paul la ut på twitter på alla fansen! Önskar jag va en av dom, fan! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0