Gårdagen

Igår stog jag först ut med en hel dag i skolan. Gick runt och var grymt nervös hela tiden, kunde inte tänka på någonting för utom 1D. Efter skolan mötte jag upp Moa och Lina och drog in till stan med dom. Första gick vi runt och leta lite innan vi fick reda på var deras studio var. Vi kom till deras studio runt 4 tror jag, då var det typ 100-200 fans utanför. Vi stog där i några timmar och bara väntade på att killarna skulle komma ut. Känslan var helt underbar att man bara var några meter från killarna. Vi stog lixom precis utanför ett hus som dom befann sig i. Det var iallafall grymt många fans som var helt dumma i huvet där. Dom trängde sig fram så dom stog längst fram, sen stog dom och skrek som fan, och puttades och aa, dom skapade typ kaos. Snacka om att dom sabbade för oss Directioners som verkligen ville träffa killarna. Dom tjejerna verkade tro att det var större chans att killarna skulle komma ut om dom skrek lite högre typ.
Iallafall, efter några timmars kaos, när det hade kommit polisbilar och  så som omringade studion så sa vakterna att killarna skulle komma ut. Alla stog som hypade och väntade. Tillslut så kom dom ut och det blev såklart kaos. Jag stog ganska långt fram. Jag var kanske bara lite mer än en meter från staketet, och ändå såg jag bara några av killarna. Jag hade världens panik och försökte hoppa för att se dom. Såg bara skitlite iaf. Det gick sjukt snabbt, och tillslut slutade många skrika och puttas och då såg jag att dom hade gått in i studion.

Efter det började mycket folk dra hem. Men jag Moa och Lina stannade kvar. Vi var kanske bara 15-20 tjejer kvar där då. Och vi stog kanske en meter från dörren till studion och snackade med vakterna, och försökte övertala dom att killarna skulle komma ut, men dom var skitsura och vägrade.
Och vet ni vad som hände sen!?!?! Paul kom ut, och vi stog typ och snackade med han!!!!!!! Jag skakade han med han, och han hadeju fucking rört killarna, så jag hade deras baciller på mina händer!
Sen tog jag foto med han fast den bilden finns på moas mobil. Men asså fatta vad coolt ändå, Paul!
Aja iallafall, ibland så öppnade vakterna dörren in till studion, och vet nI!?!??!? Vi såg in då, och vi såg killarna sitta i en soffa där inne och kolla på tv! Det var helt sjuuuukt! Och en gång när dörren öppnades så ser jag en blond kille titta rakt på mig. Fatta, Niall hade kollat på MIG! Helt sjukt! Fast Moa stog också där då men vi var dom ända som stog rakt framför dörren då. Så det var oss han kollade på. Åhh gråter nu när jag skriver dethär, är så himla glad! Men iallafall det började bli sjukt kallt. Jag hade bara ett linne och  en jeansjacka på mig, det ösregnade så mina kläder var ju helt dyngsura! Har typ aldrig frusit så mycket, stog i timmar i sträck och bara skakade. Och klockan var typ 9, mamma ringde typ hela tiden och tyckte jag skulle komma hem. Så tillslut gav vi upp, vakterna lovade oss att killarna inte skulle komma ut förrän klockan 2 på natten då dom skulle hem till hotellet. Och vi skulle aldrig få stanna där så länge. Vi skulle antagligen frusit ihjäl innan dess, så vi drog hem :(
Kom hem vid kanske halv elva igårkväll, var så jävla lycklig! hade stått i timmar utanför deras studio och frusit, vart lite hungrig, kissnödig, haha. Men snacka om att det var värt det!

Ojj då heheh dehär blev ett väldigt långt inlägg.... xd Haha, blir så att jag bara skriver och skriver... Förstår om ni inte orkade läsa höhö :D Hade tängt att skriva vad jag har gjort idag, men det får bli i nästa inlägg dårå, puss!


Några fans som stog utanför studion... '






När dom kom ut ... :'))) Jag stog typ 10 meter ifrån dom :ddd


En bild från precis innan vi gick typ haha. One Direction var i detdär huset då, fatta ! Haha, fast dendär vakten som man ser stå där, han var skitsur, tvingade oss stå på andra sidan gatan typ...

Ajaaa, det var iaf världens bästa dag, stog nästan 6 timmar utanför studion och fick inte ens se dom 1 minut. Men det var så himla värt det!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0