If I was your girlfriend I never let you go

Hejsan folket!
Nu börjar min statetik gå upp lite, eller den va lite högre igår än vad den brukar va. Det är bland annat därför jag inte bloggar så ofta längre, man blir inte så taggad på att blogga när man knappt har några besökare lixom.
Men aa, sitter hemma just nu, som vanligt skulle jag egentligen behöva plugga hehe xd
Fast orkar inte justin nu iaf! :)
På fredag tror jag att jag ska till grönan med Narin, hahah har knappt vart någonting på grönan, fast jag har guldkort.
Så skulle ju kunna åka dit varje dag typ, fast då tröttnar man nog?

Aja nu ska jag sluta babbla för har ändå ingenting intressant att säga ;)


Kommentarer
Postat av: rebecca emelie maja melinda

Just nu har vi frågestund! Så passa på att fråga något! Vi svarar i ett videoinlägg! http://remm.blogg.se/2012/may/fragestund-1.html#comment :)

2012-05-09 @ 19:32:09
URL: http://remm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0