It sucks to be sick



Hej alla fina! <3
Hur mår ni? Jag mår bra, förutom att jag är sjuk... Men börjar bli frisk nu satt det är bra! :) Fast har fortfarande ganska ont i halsen och hostar och så. Men jag drar till skolan ändå imorrn, för jag orkar verkligen inte bara sitta hemma och inte göra nånting en dag till. Har ju vart sjuk i snart en vecka...
Imorrn ska det visst inte vara en vanlig skoldag. Alla 7:or ska till ett ställe som heter Alby och paddla kanot typ! Så det låter väl kul, sen ska vi typ spela brännboll, och ha orgentering. Så jag måste fixa någon matsäck att ha med mig också! Har ingen aning på vad jag ska ha, nån som har en bra idé ? :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0