Jag vet, jag är världens sämsta bloggare !

Har inte bloggat på kanske 1 och en halv vecka eller nåt, sorrryyyy! <3
Har typ helt tappat blogglusten känns det som. Fast nu fick jag lust att blogga ändå! :)
Idag är Lmfao på grönan, och känner mig fett depp för att jag inte kan gå ''/ Har dans genrep ikväll, för har dansuppvisning imorrn. Satt ska gå på det istället. Ska ringa lite kompisar som är där sen ikväll så jag får höra via luren haha :) Aja nu ska jag kanske dra till Torvalla och se när Vendelsö spöar skiten ur älta. Jag kunde tyvär inte vara med på matchen för har typ en skada i smalbenet. Känns skitdåligt att man inte får spela, men om jag spelar nu så kanske det blir värre typ så aa ''/
Men aa, nu ska jag dra, vi får se när vi hörs nästa gång, ska försöka blogga lite oftare än vad jag gjort senaste tiden!


bild tagen nyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0