Johanna kommer in och hon skapar kaos

 











Gillar att typ varje gång man lämnar på mobilen på ett bord så tar nån den och går in på min facebook. Borde kanske skaffa kod, men det är ju fett jobbigt att hålla på att skriva en jävla kod varje gång man ska använda mobilen?
Fast Linus gjorde faktist en ganska bra facerejp idag, Johanna kommer in och hon skapar kaos. Med den där dansa pausa låten.
Haha, och förresten, om det var nån som är vän med mig på facebook. Och såg ''Johanna gillar sitt egna foto'' stå i startsidan, så NEJ, jag är inget tard som gillar mina egna saker, det var Felix!



Kommentarer
Postat av: Ivana

HAHAHAH det var inte Linus som skrev ''Johanna kommer in och skapar kaos'' det var ju jag som gjorde de :D

2012-05-24 @ 22:16:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0