Justin i Norge

Om jag ska vara helt ärlig så mår jag fett dåligt över att han är i Norge. Har gråtit ett gäng gånger dom senaste dagarna på grrund av det. Självklart så är jag helt galet glad samtidigt över att jag är typ 417 killometer ifrån honom, om man tänker fågelvägen lixom. Och det är så himla sjukt. Har aldrig vart så nära han som jag är just nu! :D :D :D
Men aa, jag typ fangirlar ena sekunden, och andra sekunden känns det typ som att jag får en kniv i hjärtat, och ett slag i magen för att han är i Oslo. Haha, låter konstigt men det är så xd
Det gör så himla ont att han typ aldrig kommer hit till Sverige. Han sa för några år sen att han skulle till Sverige, men nej han åkte till Danmark istället. Och nu åker han till Norge. F.M.L. Sen åker han väl till Finland, och sen Island...
Fast okej, han kommer ju komma, det vet jag. Men jag vill bara att han ska komma hit nu,nu,nu,nu,nu! :( Och sen har han sagt att han är ''excited'' att åka till Sverige, och det har han inte sagt om Norge och Danmark.

Okej, ni tror säkert att jag hatar dom andra nordiska länderna nu och det gör jag inte, är bara fett lessen och depp nu. Är självklart glad för dom beliebers som bor i Norge nu och så men blääää. Själv  mår jag skitdåligt.
Okej, ni kanske inte vill läsa om mina ''bieber-problem'' men ville bara skriva av mig lite.

Byyyyeeee!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0